شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 17 آبان 1400/ شماره 396
رقابت پ پ ها از نفس افتاد،دلار نیمایی همچنان در مدار کاهش،صعود دلار در کانال 28 هزار تومان،افزایش قیمت های بازار با صعود دلار،شروع هفته‌ی نفت با صعود به 83 دلار،پایان افزایشی بورس تهران،

 رقابت پ پ ها از نفس افتاد
مطابق دوشنبه هر هفته معاملات پ پ و پی وی سی در بورس کالا جریان داشت و علی رغم رُشد قیمت دلار، رقابت خریداران کالاهای گروه پ پ نساجی نسبت به هفته دوم آبان کاهش یافت و معاملات این گروه با رقابتی بین قیمت پایه تا نهایتا 4 درصد صورت گرفت. رقابت های پ پ شیمیایی نیز کمتر از هفته قبل بود و امروز خریداران بین قیمت پایه تا 9 درصد را رقابت را در معاملات رقم زدند. گروه پی وی سی نیز با توجه به کاهش 2700 تومانی S65، نسبت به هفته گذشته با رقابتی کمتر معامله شدند. البته بازگشت بندرامام بعد از دو هفته غیبت و افزایش 3 هزار تنی عرضه ها، در کم شدن التهاب معاملات گروه پی وی سی، تأثیر مهمی داشت.

دلار نیمایی همچنان در مدار کاهش
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 9 آبان تا دیروز 53 تومان کاهش پیدا کرده بود، از روز گذشته تا امروز نیز 22 تومان اُفت کرد و به 23 هزار و 173 تومان رسید. میانگین روزانه امروز نیز در کانال 23 هزار و 100 تومان است.

صعود دلار در کانال 28 هزار تومان
دلار صرافی ملی که دیروز با کاهش 46 تومانی به 27 هزار و 73 تومان رسید امروز روندی افزایشی داشت و با مجموع 405 تومان رُشد تا ساعت 15.00، 27 هزار و 478 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز همچنان روند افزایشی داشت و به 28 هزار و 170 تومان رسید تا اختلاف صرافی و آزاد به 692 تومان رسید.

افزایش قیمت های بازار با صعود دلار
به دنبال اوج گیری قیمت دلار، امروز قیمت های بازار، عمدتا روندی افزایشی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین فیلم، سبک خطی و سنگین تزریقی بیشترین افزایش را داشتند و بین 500 تا 1300 تومان رُشد را رقم زدند. در گروه پ پ نساجی کالاهای با mfi بالا افزایشی با 200 تا 500 تومان رُشد و در مقابل کالاها با mfi پایین بین 100 تا 400 تومان کاهش داشتند. پ پ های شیمیایی امروز نیز ترکیبی از کاهشی و افزایشی بودند. پت ها و پی وی سی ها، به ترتیب نسبت به دیروز 300 و 200 تومان کاهش داشتند.

شروع هفته‌ی نفت با صعود به 83 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 82 دلار به پایان رسانده بود، امروز و هفته جدید را با صعود به 83 دلار آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 83 دلار و 80 سنت.

پایان افزایشی بورس تهران
بورس تهران که از ابتدای هفته روی نوار صعود بود امروز در ابتدا کاهشی آغاز کرد در نهایت افزایشی شد و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 3 هزار و 500 واحد رُشد به 1 میلیون و 434 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟